Στο επίσημο λογαριασμό του Δημήτρη Παπαμιχαήλ στο Instagram, τον οποίο διαχειρίζεται ο γιος του, Γιάννης, εντοπίσαμε μία φωτογραφία από την εποχή που ο σπουδαίος ηθοποιός ζούσε έναν μεγάλο έρωτα με την αξέχαστη Δέσπω Διαμαντίδου.
Παρά το γεγονός ότι τους χώριζε μια μεγάλη διαφορά ηλικίας, όταν γνωρίστηκαν το 1955 σε παράσταση του Εθνικού Θεάτρου (όταν εκείνος ήταν ακόμα μαθητής στη σχολή και εκείνη πρωταγωνίστρια με μια σπουδαία πορεία ήδη στο ενεργητικό της), ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ την ερωτεύτηκε. Όπως αναφέρουν δημοσιεύματα της εποχής, ο νεαρός τότε ηθοποιός μαγεύτηκε από την ευγενική της φυσιογνωμία και τη γοητεία της και οι δυο τους καθόλου δεν προβληματίστηκαν για τα 18 χρόνια που τους χώριζαν. Μάλιστα, φήμες τους ήθελαν να έχουν παντρευτεί κρυφά, κάτι που ωστόσο δεν επιβεβαιώθηκε ποτέ.
Κάποια στιγμή ο γνωστός δημοσιογράφος της εποχής, Απόστολος Βραχιολίδης, ρώτησε τον Παπαμιχαήλ αν ήξερε κάποιον «Γληνό», ο οποίος, σύμφωνα με τις φήμες ήταν αυτός που τον πάντρεψε με τη Διαμαντίδου. Εξαλλος ο Παπαμιχαήλ, χαστούκισε τον δημοσιογράφο, με την Αλίκη να κλαίει με αναφιλητά στην αγκαλιά του Αλέκου Σακελλάριου.
Το ζευγάρι θα συνυπάρξει για πρώτη φορά καλλιτεχνικά με τη γυναίκα που θα αλλάξει για πάντα τα δεδομένα, την Αλίκη Βουγιουκλάκη, το 1960 και την ταινία «Μανταλένα», όπου η Διαμαντίδου υποδύεται τη μητέρα του Παπαμιχαήλ, ενώ ένα χρόνο αργότερα, η ίδια θα παίξει τη μητέρα της Βουγιουκλάκη, στην «Αλίκη στο Ναυτικό».
Στις 13 φορές που το ζευγάρι θα συνυπάρξει στη θεατρική σκηνή, το 1964 στο σανίδι θα βρεθεί μαζί τους και η Βουγιουκλάκη, στην παράσταση «Κολόμπο». Εκεί ήταν που ο Δημήτρης και η Αλίκη ένιωσαν τον κεραυνοβόλο έρωτα να τους συγκλονίζει και η σχέση εκείνου με τη Δέσπω Διαμαντίδου τελείωσε. Αν και ο Τύπος τότε έγραφε για τις τεταμένες σχέσεις μεταξύ της Αλίκης και του Παπαμιχαήλ, όταν το μετέπειτα ζευγάρι γύρισε από τη Ρώμη και τα γυρίσματα της «Μοντέρνας Σταχτοπούτας», κάτι φάνηκε να έχει αλλάξει. Η Δέσπω Διαμαντίδου πάντως αντιμετώπισε με μεγάλη αξιοπρέπεια το τέλος της σχέσης τους, όπως άλλωστε την έζησε κιόλας, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και τα δημοσιεύματα της εποχής.