Ο δημοσιογράφος και συλλέκτης, Άρης Λουπάσης, δημοσίευσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram μια σπάνια φωτογραφία με την Μάρθα Καραγιάννη στην παραλία της Κινέτας το καλοκαίρι του 1962 από τα γυρίσματα της ταινίας «Μερικοί το προτιμούν κρύο».
Γράφει ο Άρης Λουπάσης στην ανάρτησή του:
«Η Μάρθα Καραγιάννη με το κινηματογραφικό συνεργείο της Φίνος Φιλμ το καλοκαίρι του 1962 στην παραλία της Κινέτας για τα γυρίσματα της μουσικής κωμωδίας του Γιάννη Δαλιανίδη “Μερικοί το προτιμούν κρύο”.
Το μακιγιάζ της επιμελείται ο Νίκος Ξεπαπαδάκος, ο οποίος μαζί με τον Σταύρο Κελεσίδη υπήρξαν μόνιμοι συνεργάτες του Φίνου και οι κορυφαίοι στο είδος στην Ελλάδα που κατάφεραν με πρωτοποριακά και εφευρετικά τεχνάσματα να δημιουργήσουν εκπληκτικά αποτελέσματα, μεταμορφώνοντας κάθε φορά τους ηθοποιούς για τις ανάγκες του ρόλου παρά τα φτωχά και ελλιπή μέσα για την εποχή. Η αγαπημένη ηθοποιός λάτρευε το μιούζικαλ από τα παιδικά της χρόνια όταν μαγευόταν στα γειτονικά σινεμά από την λάμψη, την ακτινοβολία, την μουσική και τον χορό των Χολιγουντιανών ταινιών, με ιδιαίτερη αγάπη στον Τζιν Κέλι και το φιλμ “Ένας Αμερικανός στο Παρίσι”. Η γνωριμία της με τον Γιάννη Δαλιανίδη γίνεται το 1957 όταν ως ανερχόμενοι ηθοποιοί και οι δύο συνεργάζονται στην σκηνή του Περοκέ στην επιθεώρηση “Ελέφαντες και ψύλλοι”. Τέσσερα χρόνια αργότερα όταν εκείνος υπογράφει αποκλειστικό συμβόλαιο με τον Φίνο, της προτείνει τον μικρό αλλά χαρακτηριστικό ρόλο της “Πίτσα Κίτσα καλλιτέχνης” στο “Ζητείται ψεύτης” για να ακολουθήσει ένα χρόνο αργότερα η συνεργασία τους στο “Μερικοί το προτιμούν κρύο” που θα αποτελέσει την βάση για να χτίσει τον δικό της κιν/φικό μύθο και να γίνει ένα από τα αγαπημένα είδωλα του κοινού και της μεγάλης οθόνης.
Η βαθιά και ανθρώπινη φιλία με το γνωστό σκηνοθέτη θα διατηρηθεί μέχρι το τέλος και θα εκφράσει πολλές φορές την ευγνωμοσύνη της στο πρόσωπο του καθώς υπήρξε ο δημιουργός που διέκρινε κωμικά στοιχεία που η ίδια δεν παραδεχόταν ποτέ και μέσα από αυτά να χτίσει κλασικούς κωμικούς ρόλους που παραμένουν μέχρι σήμερα ξεχωριστοί και αγαπημένοι. Όπως θα αναφέρει χαρακτηριστικά ο σκηνοθέτης: “Οι Έλληνες την Μάρθα ποθούσαν γιατί ήταν πιο κοντά στα πρότυπα τους από οποιαδήποτε άλλη ηθοποιό του ελληνικού σινεμά“».