Ο Μπομπ Μάκι εξηγεί γιατί η Σερ ήταν και είναι η βασίλισσα του «γυμνού» φορέματος


Πολύ πριν την Kate Moss, την Bella Hadid και την Kentall Jenner, η Σερ σημάδεψε τη μόδα στο κόκκινο χαλί με ένα τολμηρό διάφανο φόρεμα.

O θρυλικός σχεδιαστής μόδας Μπομπ Μάκι είχε πει στην αμερικάνικη Vogue: «Τίποτα δεν είναι πολύ ενδιαφέρον πια. Απλώς συνεχίζεις να βλέπεις το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά και δεν υπάρχουν εκπλήξεις. Δυστυχώς, δεν βλέπεις πολύ μόδα πια». Μιλάει για την αναβίωση του λεγόμενου «γυμνού φορέματος» που ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του 1970. Ήταν μια εμφάνιση που φορούσε κάποτε αποκλειστικά η μούσα του, η Cher, προς δέος και χαρά των θαυμαστών της. Σήμερα πλέον είναι κάτι σχετικά συνηθισμένο μεταξύ των celebrities, το έχει επιλέξει σχεδόν κάθε It girl, από την Kendall Jenner μέχρι την Bella Hadid. Η ανεπανάληπτη Cher έδειξε για άλλη μια φορά στον κόσμο ότι το βαρετό δεν είναι στο λεξιλόγιό της και εδραίωσε την ιδιότητά της ως η βασίλισσα σκηνικού στυλ. καθώς τότε στα 71 της η ντίβα έσβησε τα φώτα στα Μουσικά Βραβεία Billboard 2017 ντυμένη με δύο δημιουργίες του Bob Mackie.

Πριν αποδεχτεί το βραβείο Icon, η Σερ τραγούδησε τα κλασικά της τραγούδια “If I Could Turn Back Time” και “Believe” και, φυσικά, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ασχολήθηκαν με τη διάφανη περιβολή της… O Μάκι εξηγεί: «Ήταν μια μονοκρυστάλλινη καρδιά ραμμένη στο χέρι ακριβώς πάνω από το κατάλληλο σημείο στο σώμα της. Το όλο θέμα ήταν ένα από τα πιο ακριβά κοστούμια που είχε φορέσει ποτέ, με χιλιάδες κρύσταλλα». Ο Μάκι, στην πραγματικότητα, δεν κοιτάζει καν στα social media. Για αυτόν, πρόκειται για τη δεξιοτεχνία που χρειάζεται για να κάνει το σώμα μιας γυναίκας να φαίνεται άψογο και να δημιουργεί αυτή τη γυμνή «ψευδαίσθηση», όπως την αποκαλεί. Για να πω την αλήθεια, δεν ήταν ποτέ πρόκληση να κάνεις τη Σερ να δείχνει άψογη – λέει ότι δεν έκανε ποτέ sit-up στα 20 και στα 30 της και είχε ένα six-pack ούτως ή άλλως – αλλά της έδωσε τη δύναμη να συναρπάσει το κοινό με το σχέδια.

Το “γυμνό” φόρεμα Met Gala του 1974

Ο Mackie παρακολούθησε επίσης το Met Gala του μακρινού 1974 με την Cher ντυμένη με αυτό που είναι ίσως ένα από τα πιο διάσημα γυμνά φορέματα όλων των εποχών: ένα διάφανο φόρεμα με χάντρες με λευκά μανίκια με φτερά και μια λευκή φούστα με πούπουλα. Σχεδόν τα πάντα ήταν ορατά, συμπεριλαμβανομένων των θηλών της Cher.

Αργότερα φόρεσε το φόρεμα σε εξώφυλλο του περιοδικού Time. «Δημιουργούσε πολύ φασαρία», λέει ο Mackie για το φόρεμα. «Εκείνες τις μέρες, το Time επιφύλασσε τα εξώφυλλά του για παγκόσμιους ηγέτες ή κάποιον που εφηύρε κάτι σημαντικό, όπως ένα εμβόλιο. Στη συνέχεια, υπήρχε η Cher στο εξώφυλλο σε αυτό το απίστευτο ρούχο και τα περίπτερα εξαντλήθηκαν σχεδόν αμέσως. Ορισμένες πόλεις απαγόρευσαν ακόμη και την πώλησή του ».

Το 2015 στο Met Gala, η Kim Kardashian West είπε σε όλους -συμπεριλαμβανομένης της ίδιας της Cher- ότι το αποπνικτικό της φόρεμα Roberto Cavalli ήταν εμπνευσμένο από αυτό που φορούσε η τραγουδίστρια στην ίδια εκδήλωση το 1974. «Η Cher το θεώρησε απλώς αστείο», λέει ο Mackie. «Δεν είπε πραγματικά το ένα ή το άλλο όταν η Kim ήρθε τρέχοντας κοντά της για να της το πει». Κολακευμένη ή όχι, η Cher είναι σίγουρα σίγουρη ότι αυτή και ο Mackie έδωσαν τον τόνο για τη σημερινή γενιά του Instagram και τον ενθουσιασμό τους να δείχνουν δέρμα στο κόκκινο χαλί. Αλλά σύμφωνα με τον Mackie, υπάρχει ένας σωστός και ένας λάθος τρόπος για να το κάνετε. «Δεν ήταν όλα όσα έφτιαξα για τη Σερ προκλητικά», λέει. «Ποτέ δεν φαινόταν χυδαία με τίποτα γιατί είχε τόσο απίστευτο σώμα και το πρόβαλε καλά – το φορούσε σαν να φορούσε μπλουζάκι και τζιν…».

O Mackie δυσκολεύεται πολύ με το γεγονός ότι πολλοί νέοι σταρ σήμερα επιλέγουν τα λάθος εσώρουχα για τα see-through σύνολα τους. «Όταν φοράνε αυτά τα φορέματα, για κάποιο λόγο αποφασίζουν να φορέσουν εσώρουχα που φτάνουν μέχρι τη μέση όπως της γιαγιάς σου—αυτό με κάνει απλώς να γελάω, πρέπει να σταματήσει», λέει. Τα γυμνά στρινγκ, εξηγεί, είναι εντάξει κάτω από μια καθαρή εμφάνιση, αλλά γι ‘αυτόν είναι πάντα στρατηγική ως σχεδιαστής. «Είμαι μεγάλος υπέρμαχος του να μην μπορείς να καταλάβεις τίποτα όταν κοιτάς ένα φόρεμα», λέει. «Έχω εκπαιδευτεί στο να φτιάχνω κοστούμια ταινιών τη δεκαετία του ’60 και παλιά, τα ρούχα σκιάζονταν με καθαρά γυμνά υφάσματα και απλώς τα έκοβαν σε διαβαθμίσεις, ώστε να μην βλέπεις ποτέ σκληρή γραμμή». Η συμβουλή του για τις κυρίες εκεί έξω; «Σκέψου τα εσώρουχά σου πριν βγεις έξω».

Δείτε επίσης

Share:

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin